Klachten voorkomen, heeft onze hoogste prioriteit. Mocht je om welke reden dan ook een klacht in willen dienen, laat ons dit dan weten, zodat we je zo snel mogelijk kunnen helpen. Gebruik hiervoor het formulier onder aan deze pagina of mail klantenservice@planjecoronatest.nl met een duidelijke omschrijving van de klacht. Onze klachtenfunctionaris neemt binnen 2 werkdagen contact met je en meewerken aan een passende oplossing.

Dr. Ab Faloun

We helpen je graag verder

We doen er alles aan om aan om onze diensten aan hoge normen en kwaliteitseisen te laten voldoen en om je goed van dienst te kunnen zijn en klachten te voorkomen. Mocht je onverhoopt ontevreden zijn en een klacht in willen dienen, laat ons dit dan weten door het formulier hieronder in te vullen en te verzenden. Wij behandelen je klacht met uiterste zorg en hoogste prioriteit.

Voor een vraag of advies, maak dan gebruik van de chat. Onze medewerkers beantwoorden deze doorgaans in 5 minuten.  

Vragen of advies?

Je kan dagelijks terecht bij onze klantenservice voor vragen, advies of om telefonisch een afspraak in te plannen. Wij zijn open van maandag t/m zondag en zijn bereikbaar tussen 7.00 en 20.00 uur. Voor vragen over je testuitslag of reiscertificaat kan je contact met ons opnemen door te mailen naar klantenservice@planjecoronatest.nl.

Klachtenformulier

Gebruik onderstaand formulier om uw klacht online bij ons in te dienen. Wij behandelen alle klachten met hoogste prioriteit uiterste zorg.